Garancia és hibabejelentés – Vásárlóink védelmében
Nálunk minden új és használt termékre garanciát vállalunk, hogy vásárlásod biztonságban legyen! Itt megtalálod a legfontosabb tudnivalókat a garanciáról, cseréről, javításról és hibabejelentésről. Ha bármilyen problémád van, gyors és gördülékeny ügyintézést biztosítunk!
Mit jelent a garancia számodra?
- Kijavítást vagy kicserélést kérhetsz.
- Jogos esetben árleszállítás, végső esetben szerződéstől elállás.
- Ha nem megoldható a javítás/csere, visszatérítjük a vételárat.
A részletes feltételeket az ÁSZF-ben olvashatod.
A jótállás időtartama
- 10 000 Ft-tól 250 000 Ft-ig: 2 év garancia
- 250 000 Ft felett: 3 év garancia
- Használt termékek esetén: 3 hónap garancia (amennyiben a termékleírásban nincs ettől eltérő feltüntetve)
Garanciális ügyintézés menete
- Hibabejelentés (űrlapon vagy emailben)
- Kivizsgálás, kapcsolatfelvétel
- Futár vagy szervizelés részletei egyeztetve
- Javítás, csere vagy vételár visszafizetés jogszabály szerint
Tipp: A javítást 15 napon belül igyekszünk elvégezni, és erről végig tájékoztatunk!
Hibabejelentő űrlap
Töltsd ki az alábbi hibabejelentő űrlapot, hogy minél gyorsabban segíthessünk!
Ha inkább e-mailt írnál: info@konzolfever.hu
Küldd el: rendelési szám, termék neve, hiba leírása, fotó (ha van).