Gyakori kérdések (GYIK)
Hogyan tudok rendelni?
Webshopunkban a kiválasztott terméket a „Kosárba” gombbal helyezheted a kosárba. A felső menüből vagy a kosár ikonra kattintva elindíthatod a megrendelési folyamatot. Válaszd ki a szállítási és fizetési módot, majd add le a rendelést!
Milyen fizetési módok érhetők el?
Bankkártyás fizetés, előre utalás és utánvétel is választható. Az összes lehetőséget részletesen megtalálod a fizetési lehetőségek oldalon.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
A KonzolFever.hu-n többféle kényelmes szállítási mód közül választhatsz. Részletes információkat és árakat a szállítási információk oldalon találsz.
Honnan tudom, hogy hol tart a rendelésem?
Nem kell e-mailt írnod vagy telefonálnod! Lépj be a „Bejelentkezés” menüponton keresztül a korábban megadott adataiddal. Ezután a „Megrendelések” menüpontra kattintva láthatod rendeléseid státuszát (például: „Feldolgozás alatt”, „Összekészítve”, „Futárnak átadva”). Rendszerünk naprakész, így bármikor ellenőrizheted, hol tart a csomagod.
Mennyi a garancia a termékekre?
Új termékeknél 2 vagy 3 év garanciát vállalunk, használt termékeknél alapból 3 hónap garancia van, hacsak a termékleírás másként nem rendelkezik. További részletek a garancia oldalon.
Hogyan tudok hibát bejelenteni vagy garanciát érvényesíteni?
Töltsd ki a hibabejelentő űrlapot vagy írj nekünk az info@konzolfever.hu címen. A részletes ügyintézési folyamatot a garancia oldalon találod.
Lehet-e visszaküldeni a terméket?
Igen, minden termékre 14 napos elállási jog vonatkozik. A visszaküldés feltételeit és a folyamatot a visszaküldési feltételek oldalon olvashatod.
Hol találom a vásárlói véleményeket?
Vásárlói értékeléseket és véleményeket a vélemények oldalunkon találsz.
Köszönjük, ha Te is megosztod a tapasztalatod!
Köszönjük, ha Te is megosztod a tapasztalatod!
Hogyan működik a használt konzol beszámítás vagy konzolcsere?
Hamarosan indítjuk Konzolcsere programunkat, ahol régi konzolodat beszámítjuk új vásárlásba. Részletekért érdeklődj ügyfélszolgálatunkon vagy iratkozz fel hírlevelünkre!
Karcos a lemezem, tudtok segíteni?
Igen! CD és DVD lemezek polírozását is vállaljuk. Írj nekünk az info@konzolfever.hu címen, segítünk!
Mit tegyek, ha nem találom a választ?
Ebben az esetben írj nekünk az info@konzolfever.hu címen vagy használd az oldal alján található kapcsolat űrlapot. Szívesen segítünk!